بسم الله الرحمن الرحیم و به نستعین، انَّه خیرُ ناصر و معین. خدمت تمامی دنبال‏‏ کنندگان اندیشکده مجازی امنیت تبادل اطلاعات آیو، عرض سلام و تحیت دارم.

این ماژول را می توانیم اولین دروازه برای ورود به دنیای برنامه نویسی و مباحث مهندسی معکوس بدانیم. در این ماژول تلاش بر این است که یک نگاه سطح بالا نسبت به پارادایم های برنامه نویسی و فناوری هایی که برای توسعه نرم افزار ارائه شده اند به دست آوریم. به عنوان مثال پارادایم برنامه نویسی خطی چیست و چه مشکلاتی دارد؟ چرا باید از پارادایم پراسیجرال یا شی گرایی استفاده شود؟ 

همچنین در این ماژول، در مورد فناوری هایی که به صورت گسترده از آن ها استفاده می کنیم، مانند هایپروایزرها، مرورگرها، زبان های برنامه نویسی جدید و ... صحبت خواهیم کرد. به عنوان مثال زبان های مبتنی بر فناوری ماشین مجازی به چه شکل کار می کنند؟ آسیب پذیری نرم افزار چیست و ...؟ موتورهای درون مرورگرها مانند کروم و فایرفاکس و ... به چه شکل مهندسی شده اند و عملکرد آن ها به چه صورت است؟ فرق زبان های برنامه نویسی با یکدیگر در چیت؟ 

این ماژول را می توانیم به عنوان یک مقدمه ای به مباحثی بدانیم که در آینده هر کدام از آن ها را باید با جزئیات مورد بررسی قرار بدهیم. در هر قسمت از این ماژول سعی شده است در مورد یکی از مباحث مهم سامانه های کامپیوتری صحبت شود تا شخص دانشجو این دانش را به دست آورد که با چه مسئله ای رو به رو خواهد بود.  

هزینه این دوره 2 میلیون و 200 هزار تومان است. برخی از ویدیوهای این دوره در کانال آپارات قرار گرفته است. برای تهیه این دوره می توانید از طریق تلگرام (@clightning) یا ایمیل (m.kahsari@gmail.com) اقدام کنید.

برای دانلود سرفصل این ماژول روی لینک کلیک کنید: دریافت