بسم الله الرحمن الرحیم و به نستعین، انَّه خیرُ ناصر و معین. خدمت تمامی دنبال‏‏ کنندگان اندیشکده مجازی امنیت تبادل اطلاعات آیو، عرض سلام و تحیت دارم.

از این ماژول به بعد دیگر بحث ما به شدت عملی و کاربردی می شود. در این ماژول مبتنی بر دانشی که در ماژول سه به دست آوردیم، برنامه نویسی پراسیجرال را با زبان C روی پلتفرم لینوکس شروع خواهیم کرد. علاوه بر این، هر برنامه ای که در این ماژول نوشته می شود، مهندسی معکوس و دیزاسمبلی آن هم مورد بررسی و تحلیل قرار خواهیم داد تا بتوانیم در کنار هنر برنامه نویسی کم کم خود را با ساختارهای دیزاسمبلی و تحلیل کدهای در این سطح آشنا کنیم. 

در این ماژول تلاش ما بر روی این مسئله خواهد بود که چطور با استفاده از پارادایم پراسیجرال مشکلاتی که در ماژول قبلی داشتیم را پاسخ بگوییم، و برنامه هایی به زبان C بنویسیم که کاربردی و دارای ماهیت پایدار باشند. همچنین هر برنامه که نوشته می شود، به همین ترتیب با استفاده از دیباگر درون Eclipse یا دیباگر GDB مورد بررسی گام به گام هم قرار خواهد گرفت. 

همچنین در این ماژول از ابزارهای دیگر مانند Radare2 و Hopper هم برای تحلیل ساختارهای های دیزاسمبلی هم بهره خواهیم برد تا بتوانیم هر چه بهتر کدهای دیزاسمبلی را درک کنیم و منطق برنامه را استخراج کنیم. 

هزینه این دوره 12 میلیون و 500 هزار تومان است. برخی از ویدیوهای این دوره در کانال آپارات قرار گرفته است. برای تهیه این دوره می توانید از طریق تلگرام (@clightning) یا ایمیل (m.kahsari@gmail.com) اقدام کنید.

برای دانلود سرفصل این دوره بر روی لینک کلیک کنید: دریافت