بسم الله الرحمن الرحیم و به نستعین، انَّه خیرُ ناصر و معین. خدمت تمامی دنبال‏‏ کنندگان اندیشکده مجازی امنیت تبادل اطلاعات آیو، عرض سلام و تحیت دارم.

در این ماژول مبتنی بر مفاهیم و مطالبی که در ماژول سوم فرا گرفتیم، به برنامه نویسی سی پلاس پلاس با پارادایم شی گرایی خواهیم پرداخت. این ماژول برای ما دارای اهمیت فراوان است، چون علاوه بر اینکه در آن به برنامه نویسی با سی پلاس پلاس نسخه 14 به بعد خواهیم پرداخت، همچنین خواهیم آموخت که باینری هایی که با این زبان پیاده سازی شده اند را چگونه باید مهندسی معکوس کنیم.

شایان ذکر است، علاوه بر این در این ماژول ما مباحث برنامه نویسی مدرن سی پلاس پلاس را خواهیم آموخت، همچنین مباحث مرتبط با مهندسی نرم افزار و مهندسی معکوس نرم افزار را هم فرا خواهیم گرفت. از قبیل اینکه مراحل کامپیال، لینک، بهینه سازی و اسمبل کردن چیست، و معکوس این روند را چگونه می توانیم انجام بدهیم. در این ماژول ما تمامی مفاهیمی که به آن ها برای برنامه نویسی سیستمی ویندوز نیازمند هستیم را فرا خواهیم گرفت. 

همچنین از آنجایی که در این ماژول مفاهیم هسته سی پلاس پلاس روی پلتفرم ویندوز (و گاهی لینوکس) تدریس شده است، اما به این معنا نیست که مطالب تدریس شده در این ماژول فقط بر روی ویندوز کاربردی است. تمامی مفاهیمی که در این ماژول تدریس شده است را دانشجو می تواند روی لینوکس، ویندوز و حتی مکینتاش و یا به عبارتی هر جایی که کامپایلر سی پلاس پلاس ارائه شده است، مورد استفاده قرار بدهد.

مطالبی که در این ماژول تدریس شده است، برای ورود به ماژول بعد که برنامه نویسی سیستمی ویندوز است، کاملا الزامی است. چون اگر شما با ویژگی های نسخه جدید سی پلاس پلاس آشنا نشوید، در ماژول بعد دچار مشکل خواهید شد.

هزینه این دوره 15 میلیون و 450 هزار تومان است. برخی از ویدیوهای این دوره در کانال آپارات قرار گرفته است. برای تهیه این دوره می توانید از طریق تلگرام (@clightning) یا ایمیل (m.kahsari@gmail.com) اقدام کنید.

برای دانلود سرفصل این دوره بر روی لینک کلیک کنید: دریافت

برای دانلود سرفصل جدید این دوره بر روی لینک کلیک کنید: دریافت