بسم الله الرحمن الرحیم و به نستعین، انَّه خیرُ ناصر و معین. خدمت تمامی دنبال‏‏ کنندگان اندیشکده مجازی امنیت تبادل اطلاعات آیو، عرض سلام و تحیت دارم.

در این ماژول که مقدمه ورود به دوره نقشه راه مهندسی امنیت است که پیش از این درباره هدف این نقشه راه امنیت سایبر توضیحات تکمیلی داده بودم، شما با فریمورک متاسپلویت و مبحث آزمایش نفوذپذیری سامانه های و همچنین شبکه های کامپیوتری به صورت مقدماتی و اصولی آشنا خواهید شد تا آماده ورود به مباحث جذاب نفوذگری در سطح سیستم و شبکه های کامپیوتری شوید.

در این دوره شما به عنوان یک دانشجو مطالب گسترده و متنوعی را خواهید آموخت، از قبیل اینکه مفاهیمی مانند آسیب پذیری، اکسپلویت، پیلود، بدافزار و ... به صورت عملی چه هستند، فازهای ارزیابی و آزمایش نفوذپذیری استاندارد (PTES) از چه مراحلی تشکیل شده اند و در هر فاز شما به عنوان یک مهندس امنیت باید چطور رفتار کنید، هر فاز از PTES روی چه مسئله ای متمرکز می شود و از چه ابزارهایی برای انجام آن مرحله باید بهره برد، انواع آسیب پذیری ها و اکسپلویت ها را بشناسید و علاوه بر آن بتوانید مورد استفاده قرار بدهید و اینکه در نهایت از فریمورک متاسپلویت چگونه برای انجام تمامی مراحل ارزیابی و آزمایش نفوذپذیری استفاده کنید. 

علاوه بر اینکه شما در این دوره با مباحث جانبی و مقدماتی ورود به دنیای نفوذگری و امنیت آشنا خواهید شد، همچنین خواهید آموخت که چگونه در محیط متاسپلویت با استفاده از زبان برنامه نویسی روبی ماژول و اسکریپت بنویسید و قابلیت های آن را توسعه بدهید یا شخصی سازی کنید.

هزینه این دوره 500 هزار تومان است. برخی از ویدیوهای این دوره در کانال آپارات قرار گرفته است. برای تهیه این دوره می توانید از طریق تلگرام (@clightning) یا ایمیل (m.kahsari@gmail.com) اقدام کنید. 

این دوره اکنون به صورت رایگان قابل مشاهده است: کلیک کنید.