بسم الله الرحمن الرحیم و به نستعین، انَّه خیرُ ناصر و معین. خدمت تمامی دنبال‏‏کنندگان اندیشکده مجازی امنیت تبادل اطلاعات آیو، عرض سلام و تحیت دارم.

در ماژول دوم از دوره نقشه راه امنیت سایبر، به آزمایش نفوذپذیری شبکه‏ های وایرلس و مخابراتی پرداخته شده است که در قسمت زیر، سرفصل‏ های تدریس شده در این دوره آموزشی قرار گرفته است.

در این دوره که سطح آن مقدماتی تا متوسط است، مباحث امنیت شبکه وایرلس و مخابرات مانند تاریخچه توسعه شبکه و مخابرات (با نگاه نظامی)، مفاهیم پایه مخابرات (مانند سیگنال، فرکانس، موج، پروپگیشن، مدولاسیون، آنتن‏ها)، «اصول اینترنت‏ کاری / Fundamental of Internetworking»، لایه‏ بندی شبکه، پروتکل ‏های شبکه، ارتباطات و آشکارسازی کدهای سطح ماشین، شبکه‏ بندی سطح ماهواره، شبکه‏ بندی سطح موبایل (هسته شبکه 2G/3G/4G)، مسائل نظامی با محوریت شبکه وایرلس، حملات ایرگپ بر علیه ساختار ICS (حملات حرارتی، صوتی و الکترومغناطیس)، ایجاد تداخل سیگنال (Signal Jamming)، حملات مردی در میان، حملات منع سرویس، حملات بر علیه سرویس بلوتوث و ... مورد بررسی قرار گرفته است.

انشالله این دوره، برای شما و تمامی عزیزان فعال در صنعت امنیت کشور مفید باشد. خواهشمند هستم، با تهیه این محتوا از این حرکت و همچنین به منظور تولید محتواهای آموزشی تخصصی مشابه دیگر، حمایت کنید. 

هزینه این دوره 7 میلیون و 200 هزار تومان است. برخی از ویدیوهای این دوره در کانال آپارات قرار گرفته است. برای تهیه این دوره می توانید از طریق تلگرام (@clightning) یا ایمیل (m.kahsari@gmail.com) اقدام کنید.

برای دانلود سرفصل این دوره بر روی لینک کلیک کنید: دریافت